Isyarat Salam dalam Masonic

Assalamualaikum sobat!, lama ga posting nih karena lagi semesteran...oke langsung aja ke ulasan
udah basi/tahu kan tentang remason...ehh masonic maksudnya ckckckck, ya mereka adalah para Zionist yang tergabung dalam suatu organisasi Freemasonry dan masonic itu panggilan para anggota Freemasonry, ohh iya selain freemason itu bersifat rahasia, jika bocor sedikit mereka dengan rapinya menutupi itu dengan PROPAGANDA!!!! wahh seperti apa itu? seperti memperbaiki posisi muka mereka (melakukan tipu daya untuk menaikan image mereka) cukup disitu aja ulasan tentang para remason cckckck, ohh selain itu mereka juga punya salam ciri khas yang hanya diketahui oleh sesama mereka(masonic) langsung aja!!!



Para pengkaji mempercayai bahawa simbol-simbol di atas menunjukkan sifat 'penyembahan' dan kecintaan kepada unsur-unsur iblis. Maka Marrs (salah seorang pengkaji) menyimpulkan simbol ini sebagai 'I Love You, Evil'.


ini bagi kita (yang kurang mengerti) adalah isyarat yang mengatakan ok....tapi di dalam arti kata dan fahaman freemason,ini adalah maksud simbol alat k*l*m*n perempuan . Bagi pengamal ajaran iblis, tiga jari yang terbuka merujuk kepada tiga tuhan sembahan iaitu Iblis, Dewa Babyond an Antichrist (Al Masih Ad Dajjal). Bagi golongan Illuminati, simbol ini bermaksud The Divine King atau Antichrist.



Cara Bersalaman para mason sesuai tingkatan Loji(Lodge)




Dr, Cathy Burns menerangkan di dalam bukunya yang bertajuk Masonic and Occult Symbols Illustrated, bahawa dua jari yang terbuka ke atas merujuk kepada amalan-amalan dalam ajaran Freemason dan Gnostic Law of Oppasities. Menurutnya lagi, dua jari itu menggambarkan dua ciri yang ditonjolkan iaitu baik dan jahat, syurga dan neraka. Selain itu, simbol ini juga dianggap sebagai perlambangan kepada tanduk Baphomet iaitu tuhan berkepala kambing yang dipuja golongan pengamal ajaran kesyaitanan.


ya memang kita tidak sadar akan hal itu, kita akan terpengaruh dengan 'era modern' nya mereka seperti contohnya "Metal adalah Rock Masa depan" padahal disisi lain para mason banyak menyisipkan tanda tanda rahasia ke metal yang nantinya kita akan terpengaruh oleh mereka!!!





sekian, walaupun sedikit atau pendek mudah mudahan dapat diambil hikmahnya karena kalau tidak dikasi tahu sekarang akan berakibat fatal....

wassallam

0 comments:

Post a Comment

Followers

NOTE!!!

Bilamana anda merasa terganggu dengan lagu yang disediakan, anda bisa memberhentikan lagu tersebut, playlist terletak di atas(tepat dibawah toolsbox browser)

M.M.